Deel 29, 09-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 29, 09-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 29, 09-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

10 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Gooood evening,

Zo, dat was mij het dagje wel. Weer veel gedaan.
Het was namelijk weer tijd om de kalveren te gaan verzetten! Er zijn een hoop grotere kalveren naar de opfokker gebracht, dus alles kan weer doorgeschoven worden. We hebben in totaal 40 kalfjes een nieuw hok gegeven.
Ze zitten eerst in een klein stalletje waar we ze goed in de gaten kunnen houden. Dan gaan ze naar buiten in iglo's. Dit zijn eenlinghokken op stro. Daarna gaan ze nog een paar weken in een hele grote iglo met 4 kalveren samen.
De iglo's moesten ook allemaal weer uitgemest worden met de Bobcat, best een klus.
's Middags heb ik nog een paar karren mest gereden.

Ben net terug van een avondje bowlen met Coltin en zijn vriendin. Ik liep in de Wal-mart terwijl Coltin mij belde om mee te gaan bowlen.

Morgen is Coltin vrij en doe ik de kalveren.

Groetjes, Corstiaan

Ps: Foto's komen nog, moet even op zoek naar een adapter, van micro sd naar USB.

• 10 April 2012 - 10:30

Tante Jannie Schreud:

ONDER HET GENOT VAN EEN BAKJE KOFFIE HEB IK EINDELIJK DE RUST GEVONDEN OM IETS VAN MIJ TE LATEN HOREN. Het eerste wat ik zag was het prachtige wolkendek! Daar kan ik heel lang naar turen.Zo zullen er wel meer schitterende foto's zijn volgens het fotoboek.Corstiaan ik kijk en lees met plezier. Je straalt het ook uit dat je
    geniet met de rest van de familie etc,
    Wij geven je een hele hartelijke groet
    namens Oom Bert en tante Jannie en je neef Hilbert! Succes met alles waar je mee bezig bent en Gods Zegen .

• 10 April 2012 - 10:56

Suus:

Heeej Corsje,
    dat is leuk, wij zijn ook gaan bowlen! Met de fam. Stoop :) Ik was alleen niet zo succesvol haha.. Jij wel?
    Liefs Suus

• 10 April 2012 - 17:05

Corstiaan Den Hollander:

@ Tante Jannie: Nou, in ieder geval, hartstikke leuk dat u ook mijn blog leest! Er komen nog meer foto's aan dus houdt het fotoboek maar in de gaten!
    Bedankt!

@ Suzie: Hee Suus, met de Familie Stoop? Gezellig, wanneer ben je gegaan?
    Ik begon goed, maar ik eindigde tweede.

• 11 April 2012 - 11:57

Suus:

Tweede paasdag 's avonds! Was echt gezellig. We waren nog nooit in Zwijndrecht geweest. Ik was vijfde ofzo :D XXX