EINDVERSLAG - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu EINDVERSLAG - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

EINDVERSLAG

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

22 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo trouwe lezers van mijn reisverslagen!

Bedankt dat jullie mij hebben gevolgd op mijn stage in de Verenigde Staten! De reacties waren heel leuk en gaven mij een idee wie mij allemaal volgde.

Ik heb het super naar mij zin gehad. Dit komt natuurlijk voor een groot deel dat ik zo goed ontvangen ben door Mario & Marjolein van der Hulst. Ik mocht gewoon bij hun in huis en kon altijd mee eten. Ook als ik de auto nodig had voor een trip was dit geen probleem.
Ik heb ook veel geleerd, bijvoorbeeld hoe je zo'n groot bedrijf nu manage.
Alle werkzaamheden waren bekend voor mij, koeien voeren, kalfjes voeren, zand in de boxen rijden en koeien behandelen.

Daarom wil ik Mario en Marjolein nogmaals bedanken voor hun gastvrijheid en hun tijd die ze in mij hebben gestoken.

Bedankt!

  • 22 Mei 2012 - 14:38

    Pieter:

    Hey Corstiaan,

    Het was erg leuk om iedere dag je verslagje te lezen en foto's te kijken.

    Ik moet eerlijk zeggen dat de dag nu een beetje saaier begint! Dus wanneer ga je weer zo'n reis maken, haha..

    Groeten Pieter

  • 22 Mei 2012 - 17:15

    Janny:

    He Cors, Blij dat je weer thuis bent, lekker geslapen in je eigen bed ?
    Bedankt voor je trouwe mailtjes, was leuk om zo goed op de hoogte gehouden te worden.

  • 22 Mei 2012 - 19:02

    Mario En Marjolein:

    Hoi Cors,

    Leuk om te lezen. Altijd goed om te horen dat er ook nog iets is opgestoken.
    Het was erg leuk je hier te hebben en we hopen in de toekomst je nog eens te zien en of te van je te horen.
    Groetjes aan je ouders en je broer en zussen...
    Veel succes

    Mario en Marjolein en
    Luc en Roy

  • 23 Mei 2012 - 07:07

    Marlous:

    Goed om te lezen dat je een mooie tijd hebt gehad in de USA. Ook wij hebben je steeds gevolgd op waar ben jij.nu
    Hopelijk kun je weer snel aan je leven in Nederland wennen! Marlous Mens
    Stichting Uitwisseling

  • 21 Juni 2012 - 16:18

    Hello:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 20 Maart 2017 - 15:10

    Iris Veronica:

    Hoi Corstiaan,

    Wat een leuke verhalen zeg!! Je kent mij niet maar ik zou ook graag stage willen lopen in Amerika. Mag ik vragen bij welk bedrijf je stage hebt gelopen? kan je mij wat tips geven?

    Groetjes,

    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stage Amerika

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

EINDVERSLAG

18 Mei 2012

Deel 67, 17-05-2012

16 Mei 2012

Deel 66, 16-05-2012

15 Mei 2012

Deel 65, 15-05-2012

15 Mei 2012

Deel 64, 14-05-2012
Corstiaan

Avontuur in Nieuw Zeeland voor twee jaar.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1258
Totaal aantal bezoekers 57005

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 31 Mei 2016

(Tweejarig) avontuur Nieuw Zeeland!

10 Maart 2012 - 19 Mei 2012

Stage Amerika

Landen bezocht: