Deel 48/49, 28/29-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 48/49, 28/29-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 48/49, 28/29-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

29 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Hallo iedereen,

Daar ben ik dan weer met mijn reisverslagje. Gisteren heb ik er geen kunnen plaatsen, omdat ik met 2 klasgenoten naar de Niagara Falls ben geweest!

28-04-2012
We zijn om half 10 van het afgesproken verzamelpunt vertrokken naar de Falls. Onderweg kwamen we op het idee om over Canada te rijden en dan een klasgenoot te bezoeken. Onze klasgenoot zit in Woodstock (Ontario) en dat zat redelijk op de route.
Na de bedrijven daar te hebben bekeken en wat bijgepraat waren vervolgden we onze reis naar de Falls.
Om 9 uur kwamen we daar aan. Er viel eigenlijk niet heel veel van de watervallen te zien in het donker, al was het wel verlicht met verschillende kleuren.
We zijn toen nog wat rond wezen kijken in het stadje zelf en nog in een spookhuis geweest..
Aangezien het nog geen hoogseizoen is voor de hotels/motels konden we redelijk goedkoop een motel huren.

29-04-2012
Na een goed ontbijt bij een restaurant in de buurt gingen we nog even naar de Falls kijken. Toch wel wat mooier overdag. We zijn ook met een toren omhoog gegaan zodat we een mooi uitzicht hadden, zeker de moeite.
Op een gegeven moment waren we wel uitgekeken. En besloten we naar huis te rijden. Toch reden we niet rechtstreeks naar huis want er zat nog een klasgenote bijna op de route(Lakeside). Hier zijn we ook even langs gewipt.
Bij de grens van Canada naar Amerika deden ze gelukkig niet extreem moeilijk. Wel was het wat lang wachten in de rij voor de douane.
Eenmaal weer op weg met wat misverstanden met de TomTom, zijn we toch weer op het afgesproken punt aangekomen. Hier heeft Mario mij weer opgepikt en zijn de andere twee klasgenoten ook naar huis gereden.

Een Top weekend dus.
Foto's komen zeker nog.

Groeten, Cors

• 30 April 2012 - 06:21

Job:

Leuk dat je dat ook hebt gezien.
    Hoeveel klasgenoten zitten er van jou wel niet in het buitenland?

• 30 April 2012 - 07:54

Gerard:

Leuk om te lezen Cors en om je nog gezien te hebben op de bruiloft:D

• 30 April 2012 - 14:25

Mams:

He Cors,
    Wat een belevenis, en een toffe rondreis!! Leuk om nog meer klasgenoten te zien.
    Vandaag een prachtige koninginnedag hier, met veel zon en een heerlijke temperatuur. De mannen doen weer mee met de zeskamp, leuk hoor.
    Suus ging met vriendinnen naar Rhenen, waar de koningin op bezoek ging.
    Liefs Mams.

• 30 April 2012 - 15:48

Corrienjohan:

Hoi Corstiaan,
    Dus het was de moeite waard!!
    Jullie durven wel zo met de auto overal hen te crossen... Is hun Tom-Tom dezelfde als die van ons? Of had hij een update nodig? Want dat probleem herkennen wij wel als je op nieuw aangelegde wegen rijdt. Dan is tie soms de weg kwijt.
    Hier idd zoals je moeder schrijft een top dag! Heerlijk zonnig weer en fijn gestruind over de vrijmarkt in de buurt. Niek zijn voorraad playmobil (en kleding) is weer goed aangevuld.
    Vanavond is hier gondelvaart, dus nog wel even gezellig! Net een zondagsgevoel zo'n vrije maandag!
    Groetjes van ons allen!

• 01 Mei 2012 - 00:01

Corstiaan Den Hollander:

@ Job: Ja, bijna allemaal. Er zitten er 3 in Amerika, 6 in Canada, 4 in Denemarken en nog een paar in Nederland.

• 01 Mei 2012 - 00:04

Corstiaan Den Hollander:

@ Gerard: Bedankt Gérard! Ja, even gauw een filmpje opgenomen. ;)

@ Ma: Ja, was het leuk koninginnedag? Leuk dat Suus daar naar toe ging! Kon ze Marc niet aanmoedigen :)

@ Corrienjohan: Ja zeker de moeite waard! We wilden over een bepaalde weg rijden, alleen hij wilde steeds tussendoor ipv over grote wegen

• 01 Mei 2012 - 16:57

Janny:

Wouw! Het is al een indrukwekkend gezicht op de foto, in het echt zal dat nog meer geweest zijn en dan horen wij nog niks. Wat een geluid zal dat geven!