Deel 42, 22-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 42, 22-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 42, 22-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

22 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Hallo iedereen,

Vanochtend weer naar de kerk geweest. Daar heb ik ook nog wat mensen gesproken die mij iets van Amerika willen laten zien. Heb een lijstje gekregen met plaatsen en data. Ben benieuwd!

Vanmiddag nog visite gehad van een klasgenoot. We hebben elkaar weer even bijgepraat over onze stages en hij is 's avonds ook blijven eten. Na het eten ging hij weer naar 'huis'.

En we zitten al weer een week over de helft van mijn stage. Echt super snel gegaan.

Groeten uit Amerika, Cors

• 23 April 2012 - 09:24

Suus:

Hoi Corsje,
    Er wordt goed voor je gezorgd daar! Wij Nederlanders kunnen nog wat leren van de geweldige Amerikaanse gastvrijheid. Maak er maar lekker gebruik van! Dit is je kans om veel van de VS te zien.
    Liefs Suus
    ps. sorry, had m per ongeluk bij het verkeerde verslag gezet.

• 23 April 2012 - 11:57

Corrienjohan:

Nou Corstiaan, je boft maar met al die mensen om je heen! Ga je ook nog naar een natuurpark oid? En is dat dan vanuit "huis" te reizen of ga je ook nachtjes weg?

Nee, we zijn niet met z'n allen naar MWS geweest. Judith en Lydia mochten dit keer mee. Job en Dirk zijn eerder mee geweest toen hij optrad in het Gelredôme na afloop van een jongerendag.
    Job heeft nu t/m donderdag praktijkexamen! Spannend voor hem en ons. Oom Johan brengt hem nu elke ochtend (6.15 uur) naar Maarn, waarvandaan hij overstapt bij zijn leraar in de auto. Het examen wordt nl op een andere school in Veenendaal afgenomen en daar rijdt zijn busje niet heen... FF druk dus!
    Gefeliciteerd met je ma!

• 24 April 2012 - 01:09

Corstiaan Den Hollander:

@ Suzie: Ja, die gastvrijheid is echt enorm. Niet NA het eten komen, VOOR het eten natuurlijk ;)

@ corrienjohan: Ik ga aanstaand weekend naar de Niagara Falls, daar blijven we dan ook een nachtje.

Wat voor praktijkexamen is dat van Job? Misschien kan hij dat zelf uitleggen?