Deel 41, 21-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 41, 21-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 41, 21-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

21 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Een hele goede avond,

Ja, toen was het eindelijk zover, jarig!
Ik kon 's ochtends lekker uitslapen en heb de hele dag een beetje rustig aan kunnen doen. Gras gemaaid, nog wat hekken gelast en een beetje opgeruimd.

Om 6 uur gingen we bowlen, we waren met zijn tienen. Tijdens het bowlen hebben we ook gegeten. Was echt heel gezellig! Na de bowling zouden Coltin en ik naar Cowboy Up (country bar) gaan maar eenmaal daar aangekomen, bleek dat mijn portemonnee nog in mijn andere broek zat.... Geen ID dus. We zijn toen maar naar een paardenshow geweest, hier was de vriendin van Coltin ook namelijk.

Al met al een super leuke dag!
Bedankt voor al jullie kaarten en reacties!

Groeten, Corstiaan

• 22 April 2012 - 08:27

Tante Maaike :

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Jij maakt echt leuke dingen mee zeg.

• 22 April 2012 - 15:21

Corrienjohan:

Hé Corstiaan,
    Je hebt wel een verwendagje gehad! ;-) Lekker rustig aan doen en daarna gezellig met z'n allen bowlen!
    Hoe moet je je dat voorstellen, eten en bowlen tegelijk? Hier huur je een baan per uur. Huur je daar dan een baan gedurende je hele diner? Een soort "dinerarrangement" dus?
    Moet je je in bars kunnen identificeren?? Zijn zulke gelegenheden alleen toegankelijk boven een bepaalde leeftijd?
    En hoe oud is Coltin?
    Michaël was trouwens ook super!
    Groetjes

• 22 April 2012 - 18:09

Leen Den Hollander:

Corstiaan/Cors,
    Hartelijk gefeliciteerd met je 19e verjaardag en uiteraard ook je moeder en vader en je zussen en broers ++

Un año muy bueno!
    Leen.

• 23 April 2012 - 01:44

Corstiaan Den Hollander:

@ corrienjohan: hoe je je dat voor moet stellen? Gewoon hamburger in ene hand en bowlingbal in de andere! Haha, nee hoor. Er was een grote tafel waar je staand aan kon eten dus dat kwam helemaal goed.
    Je moet jezelf altijd identificeren ja, net zoals in Nederland. Coltin is 3 weken terug 20 geworden, een jaar ouder als ik ben dus.

Zijn jullie met het hele gezin naar M. W. S. Geweest?

• 23 April 2012 - 09:23

Suus:

Hoi Corsje,
    Er wordt goed voor je gezorgd daar! Wij Nederlanders kunnen nog wat leren van de geweldige Amerikaanse gastvrijheid. Maak er maar lekker gebruik van! Dit is je kans om veel van de VS te zien.
    Liefs Suus

• 23 April 2012 - 19:49

Johan Hollemans:

Hey Cors,

Van harte met je verjaardag. Maak er nog een leuke tijd van daaro.

Gr. Johan

• 23 April 2012 - 20:01

Tante Jannie:

Corstiaan van harte gefeliciteerd met
    je verjaardag!
    lekker luieren/en genieten mag wel op
    je verjaardag. Slim van je om je portemonnee te vergeten... Je hebt
    toch nog genoeg geld op zak?
    Anders geef je maar een seintje naar
    oom Bert. Je weet hij is de man van het geld( grapje)Ik weet wel dat je je moet identificeren. Leuk dat je vrienden om je heen hebt. Cors
    het is zomaar een klein stukje om te
    reageren vanuit Klundert!
    Wij wensen jou nog veel werkplezier toe namens de familie Schreuders.