Deel 24, 04-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 24, 04-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 24, 04-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

05 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Hi there!

Vandaag weer mest gereden, nog 1 dagje en dan is het veld af.
Coltin en Luna hebben het pad achter de stallen langs gevlakt. Dit is na de winter altijd hard nodig. Het rijdt in ieder geval een stuk prettiger!

Ik moet zelf koken omdat de stageboer op vakantie is. Maar aangezien ik nog niet heel veel ervaring daarin heb, en de pc in de keuken staat, facetimede (videobellen met Apple) ik mijn moeder! Dit was echt lache, zei vertelde wat ik moest doen en ik voerde het gewoon uit.
Uiteindelijk was de macaroni was redelijk te eten..

's Avonds heb ik nog kleiduiven geschoten met Coltin en heeft hij laten zien waar hij altijd jaagt op herten. Ook voert hij ze mineralen om zo in het najaar een gezond hert te kunnen schieten. Dat was dus weer een toffe avond.
Morgen gaan we boogvissen, met pijl en boog vissen uit het water schieten. Ben benieuwd!!

Morgen een dagje geen mest rijden. Een andere man komt mij aflossen. Nu kan ik ook andere dingen van het bedrijf leren. Ik help morgenochtend eerst Coltin met de kalfjes en dan loop ik met Arturo of Sean mee. Van Arturo kan je veel leren omdat hij verantwoordelijk is voor het gezond houden van heel de veestapel.

See you soon!

• 05 April 2012 - 08:45

Corrienjohan:

Hoi Corstiaan, jij maakt wel wat mee hoor!
    Schieten op kleiduiven, is nog tot daar aan toe ;-) , maar herten laat je toch zeker wel lopen hé?
    Toch wel handig die moeders hè? Daar kun je nog eens mee vooruit. Lukt de volgende keer de macaroni nu zonder hulp? Wat makkelijke recepten op voorraad is misschien ook wel een idee?? Maar ws tel je de dagen af dat je baas weer thuis is... :-)
    Wie bakt vanavond de vissen?
    Groetjes

• 05 April 2012 - 11:30

Mams:

He cors,
    Ben blij dat je pasta smaakte.
    Kookles geven om half 1 's nachts, dat moet je een keer gedaan hebben:).
    Met Coltin is het back to basic, een beetje indianen gevoel ????????
    Succes!.

• 05 April 2012 - 16:16

Boerannonu:

@CorrienJohan: Nee, die herten laten ze echt niet lopen. Hier heb je veel meer natuur dan in Nederland, dus zijn er veel meer herten. Hij schiet ze echt om zelf op te eten.
    De vissen die we vanavond gaan proberen te vangen, zijn niet lekker om op te eten. Die begraven we in de groentetuin, net als de indianen deden vroeger. Zij deden dat om te bemesten.