Deel 21, 01-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 21, 01-04-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 21, 01-04-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

01 April 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Hoi,

Dat was weer een gezellige dag! Vanochtend ben ik eerst naar de kerk geweest en daar heb ik ook gegeten. Met elkaar eten doen ze 1 keer in de 4/5 weken. Het wad erg leuk en heb er weer veel aardige mensen ontmoet. Ik ging namelijk mee met de oppas van de kinderen.
Toen ik naar huis reed stond Joost net een minuutje te wachten op mij dus het kwam mooi uit. Tom kwam pas om 4 uur. Ik heb ze heel het bedrijf laten zien wat er heel anders uit ziet als bij hun stage bedrijven. Ze vonden het zeker zo interessant als de andere bedrijven.

's Avonds hebben we bij de KFC gegeten. Toen de jongens naar huis gingen, ging ik nog kleiduiven schieten met Coltin! Dit was echt ruig! Hij had drie shotguns waarmee ik allemaal mee heb geschoten.

Morgen begint een nieuwe werkweek en dinsdag gaan Mario en marjolein met de kinderen op vakantie dus heb ik het huis voor mijzelf.

Groetjes, Cors

  • 02 April 2012 - 06:10

    Marc:

    KFC 4 life.... haha! Lekkah!

  • 02 April 2012 - 11:40

    Mams:

    Dan kun je hier in de kerk ook wel bij de crèche de oppas gaan doen!!!!!:)
    Ze hadden toch zeker wel frietjes he bij de KFC!!
    De temperatuur loopt weer op zie ik, beter als die kou.
    Pa en Sebas hebben bij Marlies achter gras ingezaaid vanmorgen. Nu zijn ze bij Sebas in de tuin bezig.
    Groetjes mams.

  • 02 April 2012 - 11:50

    Corrienjohan:

    hoi Corstiaan,

    Hoe anders is jouw stagebedrijf vergeleken met die van je klasgenoten? Zit m dat in aantallen, andere diersoorten (rassen), akkerbouw, of uit hele andere gebouwen?
    Wat betekend KFC?
    Het huis voor jezelf... moet je dan ook voor jezelf koken?
    Deed je dit al, of ligt er al van alles in de vriezer? ;-)

    Groetjes, tante Corrien

  • 03 April 2012 - 02:02

    Boerannonu:

    @Marc: marc, ik krijg je niet te pakken op whatsapp??? Watskeburt

    @Ma: Nee, ik ging mee naar de kerk met de oppas van luuk en roy. Niet naar de crèche van de kerk!!!

    @corrienjohan: Het is kleiner en veel ouder. Daarom is het iets bewerkelijker.
    En de KFC is Kentucky fried chicken ;)

    Er ligt wel wat in de vriezer, maar ik zal zelf ook een paar keer moeten koken.

    Er staat een Imac in de keuken dus Facetimen tijdens het koken ma????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sturgis

Stage Amerika

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

EINDVERSLAG

18 Mei 2012

Deel 67, 17-05-2012

16 Mei 2012

Deel 66, 16-05-2012

15 Mei 2012

Deel 65, 15-05-2012

15 Mei 2012

Deel 64, 14-05-2012
Corstiaan

Avontuur in Nieuw Zeeland voor twee jaar.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 56871

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 31 Mei 2016

(Tweejarig) avontuur Nieuw Zeeland!

10 Maart 2012 - 19 Mei 2012

Stage Amerika

Landen bezocht: