Deel 15, 26-03-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 15, 26-03-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 15, 26-03-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

27 Maart 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Goede avond,

Dat was weer even wennen vanochtend, het was zomaar een paar graden boven nul. En aangezien het raampje van mijn kamer open gewaaid was, was het niet bepaald warm in mijn kamer.
Zo loop je met 30 graden in je korte broek en nu 's nachts zelfs 1 graad vorst!
Ik heb nu een andere kamer gekregen met een beter bed en een kacheltje. Net even al mijn uitgepakte spullen verplaatst en mijn bed afgehaald.
Vandaag heb ik de regen- en mestkelder leeggepompt en ben verder gegaan met mest rijden. Tussendoor moet ik de mest ook mixen wat gebeurt met dezelfde mestpomp. Er zit een spuitkanon op die de mest naar de andere kant van het lagoon spuit en zo laat circuleren.(zie foto) Qua trekker ben ik er ook op vooruit gegaan, al is hij nog steeds blauw....(zie foto)

See ya!

• 27 Maart 2012 - 07:15

Suus:

He cors,
    Echt stoer hoor dat je afgelopen weekend op pad ben geweest. Leuk om ook andere dingen dan alleen de boerderij te zien toch?
    Veel plezier weer vandaag!
    XXX Suus

• 27 Maart 2012 - 16:43

Janny:

He Cors, is dat normaal daar , dat de temperatuur zo verschilt van dag tot dag?
    En wist je dat? Moest je wel allerlei kleren mee nemen. Voor de zomer en de winter.
    Mooie trekker!

• 27 Maart 2012 - 17:34

Mams:

Erg leuk, en weekend op stap, met Joost en Tom.
    Hebben die het ook naar hun zin?
    I'm driving on the road, and get the feeling that............. 2,5 our lang.
    Aardig trekkertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hier alles okee, boy. Liefs, pa en ma.

• 27 Maart 2012 - 20:16

Evert:

Hee maat! Ik reageer wel niet zoveel hier. Maar Ik lees het wel elke dag hoor:) leuk trekkertje hoor
    heb je ondertussen al een aardige vrouw met flink Wat grond gevonden? Of een flinke vrouw met aardig Wat grond? Wel een bietje rondkijken Hee Haha
    Groeten!

• 28 Maart 2012 - 01:39

Corstiaan Den Hollander:

Evers! Ja even op jacht gaan, :D.

Deze tijd van het jaar kan de temperatuur erg verschillen ja.