Deel 12, 23-03-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu Deel 12, 23-03-2012 - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Corstiaan Hollander - WaarBenJij.nu

Deel 12, 23-03-2012

Door: Boerannonu

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

24 Maart 2012 | Verenigde Staten, Sturgis

Hoi,

Na al de warme dagen die we gehad hebben kwam er uiteindelijk toch regen. Het heeft de hele dag een beetje geregend en 's avonds hoosde het even. Door de hevige regenval moest de regenput (die al het water van het bedrijf opvangt) leeggepompt worden naar het lagoon. Dit heb ik net even gedaan.
En ja, vrijdag is TACO FRIDAY, zoals de werknemers het altijd noemen. Mario zorgt dan altijd voor taco's als lunch. En ik moet zeggen dat ze bijzonder goed smaken. Er zitten allemaal verschillende kruiden bij en hete sauzen. Ook houden de werknemers van limoenen die ze uitknijpen op de taco.
Na het middageten ging ik mest rijden. Dit moest naar een andere akker, een heel eindje rijden..

Groeten, Cors

• 24 Maart 2012 - 08:28

Mams:

he cors,
    hier genieten we ook van het voorjaar, 19 graden.
    pa gaat nu zomertarwe zaaien, en kunstmest strooien bij bietenland.
    Breng je het recept mee van de taco's?
    Flinke vis heb je gevangen, wel mooie foto!!!!!
    liefs mams.

• 25 Maart 2012 - 03:58

Corstiaan Den Hollander:

Leuk dat pa gaat zaaien en kunstmest strooien, ik ben nu bij Joost. Ik blijf hier slapen en ga morgen het gebied een beetje verkennen.

• 25 Maart 2012 - 16:32

Tom En Charlotte:

Hee Cors,

we volgen je vanaf het begin al op de voet, maar nog geen reactie achtergelaten.....ohohoh!

Wat leuk om je ervaringen in Amerika te lezen en op een hele andere boerderij!

Heel veel plezier nog en wij genieten hier ook hoor van de zon ;)

Groetjes Tom en Charlotte